21 Temmuz 2009 Salı

kayıtdışı günün hatırası satırarası

Oldum olası olumsuz olasılıklarda oldum ben olamadığım tek şey olasılık hesapları merkezi oldu. Olduramadığım her şey çemberin çevresine eşitlendi. Odaklandım olmadı olmak için oldurmayı canım istemedi. Herkes olur dedi ben de olsun bana ne dedim. Olmadı olmayacağını bir tek ben gördüm. Karanlıkta ben görebilirken onlar neden anlamadı. Merdivenden inen mum tutar dediler mum yanmıyorsa onu kimin tuttuğu fark eder mi dedim. Hadi oradan olumsuz dediler. Ben ateş yakalım demek istemiştim odunları oldurmamı beklediler. Ben olumsuz ateşleri yakarken kim geldi de devirdi masadakileri? Kim gelip toplayacak geçmiş zaman bu kadar kesinken geleceği kim kesecek? Sorularımın ardı arkası kesilecek olmama olasılığı olumsuz ortamlar yaratacak. Kocaman bir “O” yuvarlanacak devrilen masadan ben yoruldum. Sıfır değil o beni dinleyen yok mu? mumu yaksaydınız olmazdı bunlar ben söndürmedim. Herkes söndürülmesi lazım dedi. İçindeki ateşi göremeyenlerde suç hep oradaydı ben söyledim ama kimse göremedi. Ateşi ben söndürmedim küçük bir mum ucu. İki nefes arası kibrit parlaması ve yine karanlık bu gruptan çıkan. Sevişmek mi isteğin al bedenimi geç yan odaya ben sizi burada beklerim çok ses çıkarmamanız şartıyla. Mumu yakmayın içerisi insan doluyor kav suratlı mumdan bacaklı çocukluk şarkıları tekerlemeleri tekerlekli araçlar bisikletler geçidi düzenliyor bırakın sessizlikte oturayım karanlık değil zira ben görüyorum ateşi. Daraldın mı? Daralma riskinden de ben daraldım alıp bedenimi geç içeri ben de ruhumu dinlendireyim. İçerisi karanlık mı daraldın mı daraldın mı daraldın mı karanlıkta bence iyi olmuş senin için benim için olmayanı olduran insanlar dolu içerisi söyle birine ışık olsun bedenimi rahat bırak ama.daralmış diyorlar içeride bir toplantı sıkılan ruhları genleştirip asıyorlar havaya havada havasız kalan ruhlarla hava atan toplantı insanları. Notları almak lazım notaları almak lazım bu alışverişin karlı olması için olmayanı olduran oldum olası olasılıklarda yaşayan toplanana toplantı yapan o adamları karanlıkta yanımızda taşımak lazım. Ben demiştim ateş yanıyor diye sönecek demem olasılık değerlendirmesi. Mumu yakma yine de senin görememen senin eksikliğin ben hep aynıydım bedenim değiştiyse sorumluluğum yok ben hep yan odadaydım.

Moya

0 yorum:

Yorum Gönder