28 Eylül 2009 Pazartesi

ofis

içimdeki taş taşlanmış taşlar kumsal gibi ama olması gerekenden daha siyah. nefessiz siyahlar. paylaşımdan uzağım bir o kadar da içindeyim biri beni çıkarsın. biri gelsin gelince bana haber versin aklımın karışan kıvrımlarını çözsün gelsin alsın beni düğümleri. kıvrımlarımdan ev yapıp ikinci katı çıktığım bu evrede yalnız kalsam bir odada içimdeki taş çıkmıyor belirsizlik diyorum parola bu değil miydi? yoo geçmişte kaldın sen her şey değişti. sen her şey değilsin demek ki hala içimdesin çık içimden biri bana yardım etsin. biri gelsin ama yalnız bıraksın beni sonra. oksijen maskesi olsun yeni parola parolaları sen belirlemiyorsun artık devlet el attı bu işe devlet mi o zaman yeni kelimemiz altı harfli otorite simgesi otorite değil benimkisi kaosu altı harfli kıl bana!

Moya

0 yorum:

Yorum Gönder