3 Ağustos 2010 Salı

Baş ağrısı

Eskiden olsa boyum uzardı, iki metre olurdu şimdiye. Herkese tepeden bakardım adım ukalaya çıkardı. Ağırbaşlı olmazdım bilerek ki başım o yükseklikten düşüp de tuz buz olmasın. Ah benim sırça başım, ah benim tuz buz başım, ah benim katli vacip başım! Yukarılarda olsan daha kolay kaçardın. Ama işte buradasın, olayın tam ortasındasın. Kaç başım, al kendini çek git. Ben geride kalırım. Ukala olmayan adımı kafasıza çıkartırım. Adım çıkar dokuza senin ardından yuvarlanır da iner sekize. Ah başım, ah dertli başım, ah benim yalın ayak başım... Elebaşı ol başka bir grup içerisinde. Yanlış bir şeyler yapmanın verdiği rahatlığı duy. Arasınlar seni, seni ve diğerlerini asmak için kesmek için kellelerinizi. Sonra bulsunlar seni. Kesemesinler seni, beden yok ki! Asamasınlar seni boyun yok ki! Ah benim şanslı başım, ah benim paçasını oradan buradan sıyırabilen başım, git sen buralardan. Sen asi, ben sensiz, bari ikimiz böyle mutlu olalım.

0 yorum:

Yorum Gönder