17 Mart 2010 Çarşamba

Ouroboros

Biliyorum ki bir şeyler yapmak üzeresin. Biliyorum ki sen de bunun vicdan azabı içerisindesin. Biliyorum ki aslında bir şekilde sen de istemiyorsun ama doğana da karşı çıkamıyorsun. Biliyorum ki sen de en az benim kadar korkmaktasın.
Ouroboros senin adın.
Biliyorum bir şeyler yapmak üzeresin. Biliyorum sen de ta derinlerinde yakalanmayı ümit ediyorsun. Biliyorum yakalandığın zaman paçayı sıyırmayı diliyorsun.
Sen Ouroboros’umsun.
Biliyorum beni üzmek üzeresin. Biliyorum bulunduğun noktada nefes alma çabasındasın. Biliyorum zehirin acısını tadıyorsun. Tanıyorsun eskiden kalma bu ekşiliği. Biliyorum benim bir şey dememi bekliyorsun. Biliyorum vücudun katılaşmadan son kez yüzümü görmek istiyorsun. Biliyorum bir şeyler yapmak üzeresin.
Ouroboros, aynaya bakıyorsun ve aynanın içinde bir başka aynaya.
Biliyorum zehir ilerliyor. Biliyorum etraf kararıyor. Biliyorum canın her dakika daha çok acıyor ve bir o kadar umursamaz oluyorsun.
Biliyorum ölüyorsun Ouroboros.
Biliyorum benim gitme vaktim yaklaşıyor. Biliyorum elinde olsa değiştirirdin her şeyi. Biliyorum çok özleyeceksin beni. Biliyorum kendini kontrol edemiyorsun.
Ama her seferinde de
bile bile,
kendine rağmen
ısırıyorsun
kuyruğunu.

Moya

0 yorum:

Yorum Gönder