30 Ekim 2009 Cuma

olasılık hesabı

masadaki çiçeği sehpanın yanına koysak da ben şarabın önü açılmış gibi yapsam? kalbe giren kılıcı anlatsan bana ben de televizyon izler gibi yapsam? sonra votka koksa etraf sakız aroması arasından. siktir git salak desen ben de doğa ananın rahmine baksam? yara kabuklarım kalksa kanamasa ben onlar kanar gibi yapsam? ben bir sigara yaksam her şey benim yüzümden olsa? on iki yıl öncesinin gençliği geçse önümüzden bir araba içerisinde ben ne konuştuğunu bilmediğim bir kızdan bahsetsem? yağmur yağsa güneş sonsuza kadar gitse, gelmese bir daha? kurşun sıksalar dışarıda ben biri doğmuş gibi yapsam? beklentileri karşılasam istenileni yapabilsem? bauhaus, antonin artaud çalsa? benim istediğim şarkılar çok olsa ama hepsini dinlemek sadece bir dakika sürse? yağmur yağsa, yağmur yağsa, yağmur yağsa? ten cama dokunsa, ten ele dokunsa? yağmur damlası süzülse pencerede ten yağmura dokunsa? kalemler olsa masanın üzerinde kitaplar olsa köşede ve yepyeni defterler olsa olmayanı yazabilmem için? karanlık olsa ben sabah sansam? sabah olsa ben sabah oldu mu ki daha diye sorsam? çay olsa kendini şarap sansa? ben olsam kendimi başkası sansam? olmaz mı?

Moya

0 yorum:

Yorum Gönder